Immortal Insomnia

  • ۰
  • ۰

 

مدتی هست که اینستاگرام بازها با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند که پست هایشان مثل قبل بازدید نمی خورد و روی هشتگ ها یا اکسلپور (ذره بین اینستاگرام) کمتر دیده می‎شوند.

اولین احتمال این است که شما درگیر جریمه شادوبن در اینستاگرام شده اید.

 

شادوبن چیست ؟

شادوبن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما عمده دلیلش این است که از هشتگ ها به درستی استفاده نکرده اید.

هشتگ زدن در اینستاگرام

هشتگ در یک جمله باعث میشه مطلب شما در اون دسته بندی ها قرار بگیره، هر هشتگ را یک دسته بندی مهم در نظر بگیرید. استفاده زیاد از هشتگ به نوعی باعث میشه ارزش اون متن پایین بیاد و در رتبه های پایین تری در صفحه هشتگ دیده بشه و شانس دیده شدن پست شما کم میشه. البته نوع محتوایی که تولید کردید (عکس یا ویدئو) و رتبه اون پست در میزان محبوبیت سنجی اینستاگرام تاثیر بسیار بالایی در رتبه هشتگ شما داره و همه این ها در صورتی هست که شما هشتگ مرتبط استفاده کرده باشید.

اگر از هشتگ های غیر مرتبط استفاده کرده باشید، اینستاگرام با بررسی متن و ارتباط متن با هشتگ ها و همینطور بررسی سایر پست های قبلی صفحه و هشتگ هایی که قبلا استفاده کردید متوجه تقلب شما میشه و صفحه تان را در معرض جریمه شادوبن قرار دادید.

محتوای تکراری باعث کمتر لایک شدن پست می شود

خیلی ساده است، من هر بار که می بینم یکی از دوستانم یا حتی شرکت های تجاری که در اینستاگرام فالو کرده ام از پست های تکراری و تکراری و تکراری استفاده می کنند به راحتی و سرعت از روی آن پست رد می شود و هیچ واکنشی نشان نمی دهم. چرا که قبلا آن پست را دیده ام و شاید برای غش و ضعف هم کرده باشم.

این مساله در اخلاق و رفتارمان هم دیده می شود، فرض کنید دوست شما در یک گفتگوی حضوری یک داستان را چند بار برایتان تعریف کند! یا مثلا در تعریف کردن، آن داستان را مدام کِش بدهد و این باعث می شود که علاقه شما نسبت به آن کم شود.

نسبت ابعاد تصویر در پست چه اهمیتی دارد ؟

تقریبا می شود گفت که کمتر کسی به نسبت ابعاد تصویر اهمیت می دهد با وجود اینکه یک مساله به شدت مهم است!

نسبت ابعاد تصویر یک موضوع تقریبا تخصصی است اما رعایت کردن آن کار سختی نیست، به عنوان مثال در تصویر بالا دو عدد ۱۶:۹ و همینطور ۱:۱ را می بینید. در تصاویر و ویدئوهایی که شما در اینستاگرام هر روز می بینید معمولا یکی از این دو نسبت رعایت شده است. حال اینکه تولید کننده محتوا از این ابعاد اطلاع داشته باشد یا نداشته باشد.

واضح است که تصویر سمت چپ با نسبت ابعاد تصویر ۱:۱ که یک تصویر مربع شکل است، فضای بیشتری از صفحه نمایش گوشی موبایل را اشغال کرده و به همین خاطر تصاویر بزرگتری را می توان روی آن نشان داد و این باعث می شود کاربر احساس بهتری نسبت به تصویر سمت چپ پیدا کند و ارتباط بهتری با آن برقرار کند و طبعا آن پست احتمال گرفتن لایک بیشتری خواهد داشت.

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام اهمیت دارد اما معجزه نمی‎کندبهترین ساعات پست گذاشتن در اینستاگرام زمان شلوغی و اوج ترافیک اینستاگرام است اما در عین حال همین ساعات هم می تواند به ساعات مرگ یک پست و دیده نشدن پست در اینستاگرام تبدیل شود

ربات های اینستاگرام از کار افتاده اند !

زمانی که شما با یک هشتگ خاص پست می گذاشتید، اگر آن هشتگ در لیست اهداف یک ربات بود سریع شما را پیدا می کرد و پست شما را لایک و همینطور برایتان کامنت می گذاشت که به لطف الگوریتم های جدید اینستاگرام، ربات ها از کار افتاده اند یا به درستی مثل قبل کار نمی کنند، خب کمی لایک پست ها و صفحات کم شده اما در این مورد ارزشش را دارد چون از شدت آلودگی فضای اینستاگرام در ابعاد قابل توجهی کم شده است.
اما خبر خوب این است که ربات هایی مانند
ربات اینستاگرام کاربر مجازی هنوز فعال است، برنامه نویسان طوری این ربات را طراحی کرده اند که این ربات اینستاگرام صددرصد بدون اکشن بلاکی میباشد برای تهیه ان به سایت کاربر مجازی یا لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

 

  • ۹۹/۰۱/۲۹
  • Sapho 22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی