Immortal Insomnia

  • ۰
  • ۰

هیچ دستور رسمی ای برای محدودیت های اینستاگرام وجود ندارد ولی مطابق با تجربه ها وآمارهای ارائه شده، محدودیت های اینستاگرام را پیدا کرده ایم. این امر بسته به اکانت شما و فعالیت های اکانت قبلی شما صورت می گیرد که اینستاگرام آنها را دیده است و طبق آن تصمیم گیری می کند که تمام این موارد ممکن است در افراد مختلف نسبت به عملکرد آن ها متفاوت باشد.

این به عوامل زیادی بستگی دارد و هیچکس محدودیت های آن را دقیق نمی داند زیرا اینستاگرام هر روز در حال تغییر و بروزرسانی می باشد اما می شود تا حدی آنها را عنوان کرد.

در اینجا به چند عامل مهم که تاثیر قابل توجهی درعملکردهای شما دارد اشاره می کنیم :

1.تاریخ ساخت اکانت شما و سابقه و قدمت آن هر چه بیشتر باشد تاثیر بهتری خواهد داشت.

2.تعداد فالورهای شما هر چه بیشتر باشد اعتبار شما افزایش می یابد.

3.میزان استفاده ازاکانت اینستاگرام شما و ساعاتی که مشغول کار با آن می باشید.

4.فعالیت اکانت اینستاگرام شما و کارهایی که انجام می دهید.

واضح است که اکانت هایی که تازه وارد اینستاگرام می شوند و جدید هستند محدودیت هایشان خیلی بیشتر از اکانت های قدیمی و سابقه دار است. اکانت های با میزان استفاده بالا مجاز هستند که اقدامات بیشتری نسبت به اکانت های غیرفعال و با میزان استفاده کم انجام دهند.

فقط به یاد داشته باشید که اینستاگرام کاملا هوشمند عمل می کند. این نرم افزار به رفتارهای گذشته شما در اینستاگرام نگاه می کنند  و بعد از آن تصمیم می گیرند که شما یک کاربرعادی هستید یا خیر.

فالو / آنفالو(Follow / UnFollow)

فالو کردن وآنفالو کردن هم جزئی از دسته اقدامات در اینستاگرام محاسبه می شود مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و ... . محدودیت روزانه برای فالو کردن 200 نفرمی باشد و 10 نفر فالو کردن در هر ساعت اکانت شما را از شک و بلاک اینستاگرام در امان نگه می دارد وهمچنین هیچ محدودیتی برای اینکه چه تعداد نفر می توانند شما را فالو کنند وجود ندارد اما  شما در نهایت بیشتر از 7500 نفر نمی توانید فالوینگ داشته باشید.

بخاطر داشته باشید که آهسته شروع کنید سپس به تدریج هفته به هفته تعداد فالو و آنفالوی خود را افزایش دهید.

برای مثال :

هفته اول : 50 تا فالو / آنفالو در روز

هفته دوم : 100 تا فالو / آنفالو در روز

هفته سوم : 150 تا فالو / آنفالو در روز

مطمئن شوید که مزاحمتی برای کسی ایجاد نخواهید کرد.

لایک ها(Likes)

حداکثر تعداد لایک ها 1000 تا در روز است اما برای همه کاربران اینستاگرام یکسان نیست. پس شما باید برای ایمن نگه داشتن اکانت خود و قفل نشدن آن باید کمتر از 700 پست را در روز لایک کنید.

کامنت ها(Comments)

 کامنت ها معمولا بین 180 تا 200 تا در روز است. یک پست تکراری را پشت سرهم کامنت نکنید زیرا اینستاگرام پست های تکراری را تشخیص می دهد و این ممکن است برای اکانت شما گران تمام شود. و همچنین ایموجی بدون متن کمتر ارسال کنید زیرا از نظر اینستاگرام ممکن است مزاحمت به نظر برسد.

پیام های مستقیم(Direct Messages)

روزانه بین 50 تا 80 تا گفتگو می توانید با کاربران اینستاگرام داشته باشید، تا اکانت شما امن بماند.

توجه : اگر شما یک کاربر جدید هستید، حداکثر اقداماتی که در روز می توانید انجام دهید 500 تا می باشد و این 500 تا مربوط می شود به : لایک کردن، کامنت گذاشتن، فالوکردن و آنفالوکردن. و همچنین می توانید روزانه بین 20 تا 50 تا پیام مستقیم یا گفتگو داشته باشید.

حال با دانستن این محدودیت ها، ما می خواهیم بدانیم که بهترین راه ها برای افزایش فالورهای شما در اینستاگرام چه راه هایی هستند.

هشتگ(Hashtag)

انتخاب هشتگ مناسب می تواند توجه کاربران اینستاگرام شما را جلب کند و شما لایک ها و فالورهای بیشتری خواهید داشت ولی از ازآن سوء استفاده نکنید زیرا شما روزانه در هرپست نباید بیشتر از 30 هشتگ استفاده کنید.

آی جی تی وی(IGTV)

همانطور که میدانید، اینستاگرام IGTV را نزدیک به یک سال پیش منتشر کرد که به شما قابلیت این را می دهد ویدیوهای خود را در آن با بقیه به اشتراک بگذارید. شما می توانید ویدیوهایی بیش از 1 دقیقه بسازید و حتی بعضی از کاربران می توانند ویدیویی با حداکثر یک ساعت بسازند و پست کنند.

استوری(Story)

محدویت استوری برای کاربرانی است که بیش از حد استوری به اشتراک می گذارند. معمولا شما می توانید 100 استوری به اشتراک بگذارید.

هایلایت استوری(Story Highlight)

خوشبختانه هیچ محدودیتی برای هایلایت استوری وجود ندارد.

تگ(Tag)

اگر شما به تگ کردن مردم در اینستاگرام علاقه مند هستید پس باید بدانید حداکثر محدودیت این کار 20 بار است.

منشن(Mention)

شما اگر اکانت جدیدی را ساخته اید  روزانه می توانید 10 کاربر اینستاگرام را منشن کنید.

چگونه با محدودیت های اینستاگرام کنار بیایم؟

با ذره ای خلاقیت می توانید به راحتی بدون هیچ ریسکی با محدودیت های اینستاگرام دست و پنجه نرم کنید.

تصور کنید چقدر سخت میشود اگر شما بخواهید تمامی اقدامات را خودتان دراینستاگرام انجام دهید در حالی که باید مراقب باشید که قوانین و محدودیت های اینستاگرام را زیر پا نگذارید.

حال اگر چندتا اکانت اینستاگرام داشته باشید چه می کنید؟ رسیدگی به همه آنها غیرممکن بنظر میاد اما نگران نباشید چون مجموعه وب رایا برای همین مشکل اینجاست. خدمات خودکار کامل، که بهترین راه برای انجام اقدامات شما مانند لایک، فالو و ... است به جای این که خودتان آن کارها را دستی انجام بدهید.

خدمات وب رایا عبارت اند از: طراحی قالب بندی گرافیکی برای پیج های کاری شما که ظاهر زیباتری داشته باشند، پست گذاری و استوری گذاری در ساعت های پیک که باز دهی بهتری داشته باشند، برگذاری کمپین های تبلیغاتی و افزایش فالوور شما بصورت هدفمند و واقعی نسبت به مشتریان مورد علاقه شما و در نهایت پاسخ سریع به دایرکت ها و پیام ها توسط تیم پشتیبانی مجموعه وب رایا صورت می پذیرد

مدیریت پیج اینستاگرام را بدون نگرانی و هرگونه دغدغه ای به تیم ما بسپارید.

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • Sapho 22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی