Immortal Insomnia

  • ۰
  • ۰

 

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) یک فناوری نوآورانه است که فرایندهای تجاری ساختاری را به صورت خودکار می کند. RPA درست مانند یکی از کارمندان شما کار می کند ، با رابط های کاربر برنامه های موجود شما در تعامل است و به صورت خودکار فرآیندهای ساختاری را انجام می دهد.

 

اگر به تازگی تصور کرده اید که C-3PO ، Optimus Prime یا شماره 5 را که در جلوی لپ تاپ نشسته اید و کار خود را برای شما انجام می دهند تصور کنید ، تصویری که در سرتان قرار دارد کاملاً درست نیست ، اما به شما کمک می کند تا تصوری از خود داشته باشید نحوه کار RPA - به جای یک ربات فیزیکی ، "روبات نرم افزاری" است که فرایندهای کاری شما را اجرا می کند.

RPAسریعتر ، حداکثر تا 24 ساعت شبانه روز کار می کند ، هیچ اشتباهی انجام نمی دهد ، هزینه ها را کاهش می دهد و اسناد همه یکپارچه کار می کنند.

مزایای اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)

  • به دست آوردن ظرفیت های جدید
  • بهره وری را افزایش دهید
  • کاهش هزینه
  • اجرای سریع ، بازگشت سریع سرمایه گذاری
  • امنیت و انطباق داده ها را بهبود بخشید
  • افزایش کیفیت

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) در مقایسه با راه حل های سنتی

جایگزین خلاقانه برای برون سپاری

اتوماسیون فرایندهای تجاری چیز جدیدی نیست. شرکت ها همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش کارآیی و ترقی رشد هستند. تاکنون ، شرکت ها با سرمایه گذاری در سیستم های سازمانی (ERP) ، راه حل های مدیریت فرآیند کسب و کار یا در خدمات / برون سپاری مشترک به این مهم دست یافته اند. با وجود سرمایه گذاری های سنگین در این راه حل ها ، فرایندها هنوز کاملاً خودکار نیستند و غالباً به نوعی متصل هستند. به عبارت دیگر ، این بدان معنی است که شرکت همچنان هزینه‌های بالاتری ، بار طولانی سرب ، بسیاری از مشکلات کیفیت و مدت زمان طولانی برای بازاریابی دارد.

این اغلب به دلیل این واقعیت است که راه حل های سنتی اغلب بسیار گران هستند ، بسیار فشرده هستند و علاوه بر این نمی توانند به سرعت در برابر تغییر شرایط بازار واکنش نشان دهند.

RPAجایگزین جدید و نوآورانه ای را ارائه می دهد: هزینه ای برای شروع راه اندازی ، منابع اندک ، و در طی چند هفته از نصب آن کاملاً چابک است.

چگونه کار می کند؟

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) را می توان به عنوان یک کارمند مجازی نیز تصور کرد. RPA با برنامه های موجود شما کار می کند و بنابراین فرآیندهای ساختاری را به صورت خودکار انجام می دهد. در سیستم های موجود هیچ تغییری ایجاد نشده است - حزب کار را انجام می دهد درست مانند کارمندان شما. بنابراین ، حزب می تواند فرآیندهای مختلفی را از جمله پردازش فاکتور ، تولید گزارش و ورود به سیستم کارمندان به صورت خودکار انجام دهد. با اتوماسیون فرآیند رباتیک ، فرایندهای تجاری به سرعت ، بدون خطا و کاملاً خودکار انجام می شوند.

نمونه ایرانی نرم افزار رباتیک کردن کارها میتوان از نرم افزار کاربر مجازی نام برد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاربر مجازی مراجعه کنید.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۳/۲۶
  • Sapho 22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی