Immortal Insomnia

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) یک فناوری نوآورانه است که فرایندهای تجاری ساختاری را به صورت خودکار می کند. RPA درست مانند یکی از کارمندان شما کار می کند ، با رابط های کاربر برنامه های موجود شما در تعامل است و به صورت خودکار فرآیندهای ساختاری را انجام می دهد.

 

اگر به تازگی تصور کرده اید که C-3PO ، Optimus Prime یا شماره 5 را که در جلوی لپ تاپ نشسته اید و کار خود را برای شما انجام می دهند تصور کنید ، تصویری که در سرتان قرار دارد کاملاً درست نیست ، اما به شما کمک می کند تا تصوری از خود داشته باشید نحوه کار RPA - به جای یک ربات فیزیکی ، "روبات نرم افزاری" است که فرایندهای کاری شما را اجرا می کند.

RPAسریعتر ، حداکثر تا 24 ساعت شبانه روز کار می کند ، هیچ اشتباهی انجام نمی دهد ، هزینه ها را کاهش می دهد و اسناد همه یکپارچه کار می کنند.

مزایای اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)

  • به دست آوردن ظرفیت های جدید
  • بهره وری را افزایش دهید
  • کاهش هزینه
  • اجرای سریع ، بازگشت سریع سرمایه گذاری
  • امنیت و انطباق داده ها را بهبود بخشید
  • افزایش کیفیت

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) در مقایسه با راه حل های سنتی

جایگزین خلاقانه برای برون سپاری

اتوماسیون فرایندهای تجاری چیز جدیدی نیست. شرکت ها همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش کارآیی و ترقی رشد هستند. تاکنون ، شرکت ها با سرمایه گذاری در سیستم های سازمانی (ERP) ، راه حل های مدیریت فرآیند کسب و کار یا در خدمات / برون سپاری مشترک به این مهم دست یافته اند. با وجود سرمایه گذاری های سنگین در این راه حل ها ، فرایندها هنوز کاملاً خودکار نیستند و غالباً به نوعی متصل هستند. به عبارت دیگر ، این بدان معنی است که شرکت همچنان هزینه‌های بالاتری ، بار طولانی سرب ، بسیاری از مشکلات کیفیت و مدت زمان طولانی برای بازاریابی دارد.

این اغلب به دلیل این واقعیت است که راه حل های سنتی اغلب بسیار گران هستند ، بسیار فشرده هستند و علاوه بر این نمی توانند به سرعت در برابر تغییر شرایط بازار واکنش نشان دهند.

RPAجایگزین جدید و نوآورانه ای را ارائه می دهد: هزینه ای برای شروع راه اندازی ، منابع اندک ، و در طی چند هفته از نصب آن کاملاً چابک است.

چگونه کار می کند؟

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) را می توان به عنوان یک کارمند مجازی نیز تصور کرد. RPA با برنامه های موجود شما کار می کند و بنابراین فرآیندهای ساختاری را به صورت خودکار انجام می دهد. در سیستم های موجود هیچ تغییری ایجاد نشده است - حزب کار را انجام می دهد درست مانند کارمندان شما. بنابراین ، حزب می تواند فرآیندهای مختلفی را از جمله پردازش فاکتور ، تولید گزارش و ورود به سیستم کارمندان به صورت خودکار انجام دهد. با اتوماسیون فرآیند رباتیک ، فرایندهای تجاری به سرعت ، بدون خطا و کاملاً خودکار انجام می شوند.

نمونه ایرانی نرم افزار رباتیک کردن کارها میتوان از نرم افزار کاربر مجازی نام برد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاربر مجازی مراجعه کنید.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.

  • Sapho 22
  • ۰
  • ۰

 

1. افزایش راه های ارتباطی مثل گزینه Call ،Email و حتی آدرس وب سایت یا کانال تلگرام که می تواند به صورت لینک قرار بگیرد.

2. امکاناتی که در استوری به شخص داده می شود. در بیزینس اکانت ها، اکانت هایی که بالای 10 هزار فالور داشته باشند قادر هستند که در استوری خود از لینک مستقیم به هر وب سایتی که میخواهند استفاده کنند.

3. نوشته خاکستری رنگی در زیر اسم پیج شما نمایش داده می شود که در زمان ساخت اکانت بیزینس می توانید دسته بندی شغلی خودتان را انتخاب کنید.

گزارشات اکانت بیزینس

وقتی شما پیج شخصی خود را به پیج تجاری تبدیل می کنید قابلیت هایی را اینستاگرام به شما می دهد که به شما کمک می کند که کار تجاری خود را از طریق اینستاگرام راحت تر انجام دهید.

یکی از این قابلیت ها ظاهر شدن گزینه view insight در زیر پست های شما است.

این گزینه قابلیت هایی را به شما می دهد که در گزینه های زیر به آن می پردازیم::

1. تعداد کسانی که بعد از دیدن پست شما از پروفایل شما بازدید کرده اند.

2. تعداد کسانی که بعد از دیدن پست شما آن را ذخیره کرده اند و در آرشیو پیج شخصی خود پست شما را ذخیره نموده اند.

3. تعداد کسانی که بعد از دیدن پست شما آن را با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

قابلیت دیگری که اینستاگرام به شما می دهد این است که در پروفایل شما در قسمت سه خط بالا سمت راست گزینه ای با نام Insights پدیدار می شود و در آن گزینه هایی وجود دارد که در اینجا به همراه تصاویر به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

Activity 

قسمت : Actions

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این قسمت نشان می دهد که چه تعداد از کاربران بعد از دیدن پست شما فعالیتی را انجام داده اند مانند فالوکردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و ...

قسمت : Profile Visits

این قسمت تعداد کاربرانی را نشان می دهد که از پروفایل شما بازدید کرده اند.

قسمت : Websites Clicks

این قسمت نشان می دهد که چه تعداد از کاربران برروی پیوندهایی که شما در Bio پروفایلتان قرار داده اید کلیک کرده اند.

قسمت : Discovery

این قسمت نشان دهنده این است که پیج شما به چه میزان از طریق جستجو کشف (Discover) شده است.

قسمت : Reach

این قسمت نشان دهنده تعداد افراد منحصر به فردی است که از هریک از پست های شما دیدن کرده اند.

قسمت : impressions

این قمست نشان می دهد که استوری شما چند بار دیده شده است. اگر شما در استوری خود یک عکس قرار دهید یا چند عکس فرقی نمیکند، اینستاگرام فقط یک impressions در نظر می گیرد.

Content 

طبق تصویر در قسمت اول نشان می دهد که شما در طی یک هفته چه تعداد پست در پیج و استوری خود گذاشته اید.

قسمت : Feed Posts

و در این قسمت پست و استوری شما را تفکیک می کند.

قسمت : Stories

استوری هایی را که در اینستاگرام خود گذاشته اید در این قسمت نمایش داده می شوند. و در زیر آن گزینه ای با نام  Create Story وجود دارد که می توانید از طریق این گزینه هم استوری بسازید.

قسمت : Promotions

تصور کنید که شما صاحب وب سایتی هستید و یک صفحه اینستاگرام به صورت اکانت تجاری برای سایت خود ساخته اید. در این حالت شما می توانید از قابلیت پروموشن استفاده کنید تا سرویس و خدمات خود را به شیوه های مختلف در قالب یک پست شبیه تبلیغ به کاربران اینستاگرام معرفی نمایید.

Audience 

طبق تصاویر در قسمت اول تعداد فالور های شما را نشان می دهد.

قسمت : Top Locations

در این قسمت به شما نشان می دهد که فالورهای شما از چه شهرهایی هستند و حتی اگر بر روی گزینه Country بزنید به شما نشان می دهد که فالورهای شما از چه کشورهایی هستند.

قسمت : Age Range

در این قسمت به شما محدوده سنی کاربرانی که شما را فالو کردند را نشان می دهد و می توانید انتخاب کنید تا ببینید که محدوده سنی، چه تعداد زن و چه تعداد مرد هستند.

قسمت : Gender

در این قسمت هم نشان می دهد که چند درصد از فالورهای شما مرد و چند درصد زن هستند.

قسمت : Followers

این قسمت فعالیت فالور های شما را بر اساس ساعت و روز نشان می دهد.به این معنا که فالور های شما در کدام ساعت یا در کدام روز فعالیت بیشتری دارند. با توجه به این نکته می توانید زمان های مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام را بدانید و در زمانی که بیشتر فالورهای شما فعال هستند پست بگذارید تا پست شما بازدید بیشتری را داشته باشد.

در قسمت استوری 

حال به قسمت استوری میپردازیم، قابلیت هایی مانند قابلیت های بالا برای استوری هم به صورت جداگانه پدیدار می شود.

برای این کار به استوری خود رفته و صفحه را به سمت بالا بکشید تا گزارش آن پست یا ویدئویی که گذاشته اید نمایش داده شود (توجه : برای گزارش هر پست یا ویدئو باید برروی آن بروید و صفحه را به سمت بالا بکشید.)

قسمت :  Actions

این قسمت هم مانند توضیحات قسمت های بالا نشان می دهد که افراد بعد از دیدن استوری شما فعالیتی را انجام داده اند مانند پاسخ دادن، به اشتراک گذاشتن، بازدید از پروفایل از طریق همان استوری و در صورت گذاشتن لینک مستقیم وب سایت تعداد دفعات مشاهده وب سایت مذکور را نشان خواهد داد.

قسمت :  Shares

این قسمت نشان می دهد که چند نفر استوری شما را به اشتراک گذاشته اند.

قسمت :  Replies

این قسمت هم نشان می دهد چند نفر به استوری شما پاسخ داده اند(یا همان کامنت گذاشتن)

قسمت :  Profile Visits

این قسمت نشان می دهد که چه تعداد از کاربران بعد از دیدن استوری شما از پروفایل شما بازدید کرده اند.

قسمت :  Discovery

در این قسمت نشان می دهد که چند نفر استوری شما را بازدید کرده اند.

قسمت :  Impressions

این قسمت هم مانند توضیحات بالا نشان می دهد که آن افراد چند بار استوری شما را دیده اند.

قسمت :  Follows

همانطور که از اسم این قست مشخص است نشان می دهد که چند نفر بعد از دیدن استوری شما، شما را فالو کرده اند.

و در آخر قسمت navigation که نشان می دهد چند نفر به استوری قبل شما مراجعه کرده اند، چند نفر به استوری بعد، چند نفر به استوری نفر بعد مراجعه و چند نفر از استوری شما خارج شده اند.

 موردهایی که در بالا گفته شد برای اکانت شخصی اینستاگرام وجود ندارند و اکانت تجاری به درد آن کسانی میخورد که قصد تجارت، تبلیغ و کسب در آمد از اینستاگرام را دارند.

  • Sapho 22
  • ۰
  • ۰

چگونه اکانت تجاری (Business) خود را به اکانت شخصی (Personal) تغییر دهیم؟

 

1.مطابق شکل زیر به صفحه پروفایل خود بروید و برروی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید.

2.حال برروی گزینه Settings کلیک کنید تا به قسمت تنظیمات اینستاگرام بروید.

3.در این قسمت برروی گزینه Accounts کلیک کنید تا به قسمت تنظیمات اکانت خود بروید.

4.حال دراین قسمت برروی گزینه Swtich to personal بزنید تا اکانت شما به صفحه شخصی تغییر پیدا کند.

5.در اینجا پیام تغییر اکانت شما به صفحه شخصی نمایش داده می شود. اگر از برگشتن اکانت خود از صفحه تجاری به صفحه شخصی اطمینان دارید برروی گزینه Swtich Back تا اکانت شما به صفحه شخصی تغییر پیدا گردد.

امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد

  • Sapho 22