Immortal Insomnia

  • ۰
  • ۰

این «من» ِ 3تکه....

 

هر روز کلافه تر از دیروز .

تومجبورم کردی «خودم» را تکه

تکه کنم «من» جان . حالا دیگر هرچقدر هم دنبال

تکه ها بگردی بی فایده است . آنها فرار می کنند از دستت .

الکی نیست که ! مزه ی آزادی را ، مزه ی جنون را چشیده اند .

با هیچی عوضش نمی کنند .

حالا می بینی ؟ 3تکه هستم . دیگر هیچوقت ِ هیچوقت ِ

هیچوقت اینها یک تکه نمی شوند . 

 

 

هومو نوشت : خدا دارد هرتکه را یک جوری مجازات می کند .

خداست دیگر .......هیچوقت نیامد پایین تا این کشمکش را حل کند .

فقط مجازاتشان می کند . 

تکه ها بازیگوش هستند . همان بهتر که توی جنون غرق شوند .

نفس راحت می کشم .

  • ۹۳/۰۳/۲۴
  • Sapho 22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی