Immortal Insomnia

  • ۰
  • ۰

 

هندزفری رو فرو میکنم تو گوشم

و سعی می کنم به این فکر نکنم

که چرا خدا همیشه حرفامو برعکس می کنه .

به دوراهی فکر نکنم و به احساساتم اهمیت ندم .

که آرزو نکنم کاش این جاده هیچ وقت تموم نشه و

من برنگردم . که خیلی وقته هیچی مثل قبل نیست .

که من زیادی خوشبینم . که باید رو پای خودم بایستم .

هندزفری رو می چپونم تو گوشم و لرزش دستهام رو نادیده

می گیرم و میگم که " همه چی درست میشه بالاخره "

 

پ.ن: این روزا هم بی معرفت شدم و هم دسترسی م به نت

کمه . منو ببخشید دوستای همیشگی .


غر نوشت: میشه زودتر از جات بلند شی بابا ؟

عادت دارم همیشه سرپا ببینمت . دختر کوچولوت

خیلی احساس ِ بی پناهی می کنه . الان بیشتر از همیشه بهت

نیاز دارم بابا .

  • ۹۳/۰۶/۲۴
  • Sapho 22

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی