Immortal Insomnia

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی در اینستاگرام یک نشان تایید شده است که در کنار پروفایل اکانت اینستاگرام کاربر ظاهر می شود، به این معناست که اینستاگرام آن اکانت را تایید کرده و آن اکانت تقلبی یا ربات نیست. و نشان دهنده آن است که شخص مورد نظر یا شرکت مورد نظر، خود در آن اکانت فعالیت می کند و متعلق به اوست.

تیک آبی همانطور که می دانید بیشتر برای افراد معروف و همینطور شرکت ها و برندهای معروف مشاهده می شود اما شما هم می توانید با شرایط زیر برای اکانت اینستاگرام خود تیک آبی بگیرید.

چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام شما باید درخواست گرفتن تیک آبی را برای اینستاگرام بفرستید و به بعضی از سوالات آن پاسخ دهید تا اینستاگرام بعد از بررسی برای پروفایل شما تیک آبی قرار دهد.

 اما کار آسانی نیست و شما باید در اینستاگرام فعالیت و اعتبار زیادی داشته باشید تا بتوانید برای پروفایل خود تیک آبی اینستاگرام بگیرید.

1. باید فالورهای بسیار زیادی داشته باشید

همانطور که در قسمت های قبل توضیح دادیم، اکانت شما باید معتبر باشد تا بتواند شانس خود را برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بیشتر کند و این مسئله بسیار مهم است پس قبل از هرکاری سعی کنید فالورهای خود را بیشتر و بیشتر کنید.

 اما حواستان باشد که این فالورها باید واقعی باشند و اگر اقدام به خرید فالورهای تقلبی کنید اینستاگرام متوجه می شود و شما شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می دهید.

2. در اینستاگرام فعالیت کنید

اینستاگرام تنها به اکانت هایی تیک آبی را می دهد که فعالیت داشته باشند و یک فرد مشهور یا یک برند مشهور باشند که مدام در حال تبلیغ از کسب و کار خودشان هستند. اگر شما فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارید پس تیک آبی اینستاگرام مسلماً به درد شما نمی خورد. 

3. اعتبار خود را افزایش دهید!

شاید با خود بگویید که چطور باید این کار انجام دهم و اعتبار خود را بالا ببرم؟

خب خیلی ساده است شما فقط کافی است که پروفایل خود را هر چند روز یک بار به روز کنید و به عنوان مثال آدرس سایت خود را در بیوگرافی خود قرار دهید. اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک و توییتر وصل کنید. با این کار شانس شما برای گرفتن تیک آبی بسیار بالا می رود.

4. کارهای ناپسند انجام ندهید

اینستاگرام وقتی می خواهد به اکانتی تیک آبی بدهد قبل از هرچیزی سوابق آن و کارها و فعالیت های آن اکانت را چک می کند. پس مراقب باشید که در جایی به کسی بی احترامی و حرف های ناپسند نزنید زیرا اینستاگرام با دیدن این رفتارها از سوی شما از تصمیم خود برای دادن تیک آبی منصرف می شود.

اما حالا بیایید به طریقه درخواست دادن به اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی بپردازیم.

1.به صفحه پروفایل اینستاگرام خود بروید و برروی سه خط موازی روی هم کلیک کنید.

2. بعد از آن برروی Settings در پایین صفحه کلیک کنید.

3. بعد از رفتن به قسمت تنظیمات به قسمت Accounts بروید.

4. حال در این مرحله برروی Request Verification کلیک کنید.

5. در این صفحه شما باید نام کاربری، نام کامل و هویت خود را وارد کنید.

6. در این قسمت باید دسته بندی خود را انتخاب کنید، به این معنی که شما درچه رشته یا شغلی فعالیت می کنید.

7. و در آخر باید یک عکس از از شناسه های تایید شده خود توسط دولت مانند گواهینامه رانندگی، پاسپورت و بقیه کارت های شناسایی را برای اینستاگرام بفرستید تا هویت شما به طور کامل مشخص شود تا اینستاگرام مطمئن شود که شما یک کاربر عادی هستید. حال برروی دکمه ی Send کلیک کنید تا اطالاعات شما برای اینستاگرام ارسال شود.

لازم به ذکر است که هیچ نیازی به نگرانی نیست زیرا اینستاگرام اطلاعات شخصی شما را محفوظ نگه می دارد. معمولا چند روز باید صبر کنید تا اینستاگرام به شما پاسخ دهد.

امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد. 

  • Sapho 22
  • ۰
  • ۰

 

مدتی هست که اینستاگرام بازها با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند که پست هایشان مثل قبل بازدید نمی خورد و روی هشتگ ها یا اکسلپور (ذره بین اینستاگرام) کمتر دیده می‎شوند.

اولین احتمال این است که شما درگیر جریمه شادوبن در اینستاگرام شده اید.

 

شادوبن چیست ؟

شادوبن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما عمده دلیلش این است که از هشتگ ها به درستی استفاده نکرده اید.

هشتگ زدن در اینستاگرام

هشتگ در یک جمله باعث میشه مطلب شما در اون دسته بندی ها قرار بگیره، هر هشتگ را یک دسته بندی مهم در نظر بگیرید. استفاده زیاد از هشتگ به نوعی باعث میشه ارزش اون متن پایین بیاد و در رتبه های پایین تری در صفحه هشتگ دیده بشه و شانس دیده شدن پست شما کم میشه. البته نوع محتوایی که تولید کردید (عکس یا ویدئو) و رتبه اون پست در میزان محبوبیت سنجی اینستاگرام تاثیر بسیار بالایی در رتبه هشتگ شما داره و همه این ها در صورتی هست که شما هشتگ مرتبط استفاده کرده باشید.

اگر از هشتگ های غیر مرتبط استفاده کرده باشید، اینستاگرام با بررسی متن و ارتباط متن با هشتگ ها و همینطور بررسی سایر پست های قبلی صفحه و هشتگ هایی که قبلا استفاده کردید متوجه تقلب شما میشه و صفحه تان را در معرض جریمه شادوبن قرار دادید.

محتوای تکراری باعث کمتر لایک شدن پست می شود

خیلی ساده است، من هر بار که می بینم یکی از دوستانم یا حتی شرکت های تجاری که در اینستاگرام فالو کرده ام از پست های تکراری و تکراری و تکراری استفاده می کنند به راحتی و سرعت از روی آن پست رد می شود و هیچ واکنشی نشان نمی دهم. چرا که قبلا آن پست را دیده ام و شاید برای غش و ضعف هم کرده باشم.

این مساله در اخلاق و رفتارمان هم دیده می شود، فرض کنید دوست شما در یک گفتگوی حضوری یک داستان را چند بار برایتان تعریف کند! یا مثلا در تعریف کردن، آن داستان را مدام کِش بدهد و این باعث می شود که علاقه شما نسبت به آن کم شود.

نسبت ابعاد تصویر در پست چه اهمیتی دارد ؟

تقریبا می شود گفت که کمتر کسی به نسبت ابعاد تصویر اهمیت می دهد با وجود اینکه یک مساله به شدت مهم است!

نسبت ابعاد تصویر یک موضوع تقریبا تخصصی است اما رعایت کردن آن کار سختی نیست، به عنوان مثال در تصویر بالا دو عدد ۱۶:۹ و همینطور ۱:۱ را می بینید. در تصاویر و ویدئوهایی که شما در اینستاگرام هر روز می بینید معمولا یکی از این دو نسبت رعایت شده است. حال اینکه تولید کننده محتوا از این ابعاد اطلاع داشته باشد یا نداشته باشد.

واضح است که تصویر سمت چپ با نسبت ابعاد تصویر ۱:۱ که یک تصویر مربع شکل است، فضای بیشتری از صفحه نمایش گوشی موبایل را اشغال کرده و به همین خاطر تصاویر بزرگتری را می توان روی آن نشان داد و این باعث می شود کاربر احساس بهتری نسبت به تصویر سمت چپ پیدا کند و ارتباط بهتری با آن برقرار کند و طبعا آن پست احتمال گرفتن لایک بیشتری خواهد داشت.

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام اهمیت دارد اما معجزه نمی‎کندبهترین ساعات پست گذاشتن در اینستاگرام زمان شلوغی و اوج ترافیک اینستاگرام است اما در عین حال همین ساعات هم می تواند به ساعات مرگ یک پست و دیده نشدن پست در اینستاگرام تبدیل شود

ربات های اینستاگرام از کار افتاده اند !

زمانی که شما با یک هشتگ خاص پست می گذاشتید، اگر آن هشتگ در لیست اهداف یک ربات بود سریع شما را پیدا می کرد و پست شما را لایک و همینطور برایتان کامنت می گذاشت که به لطف الگوریتم های جدید اینستاگرام، ربات ها از کار افتاده اند یا به درستی مثل قبل کار نمی کنند، خب کمی لایک پست ها و صفحات کم شده اما در این مورد ارزشش را دارد چون از شدت آلودگی فضای اینستاگرام در ابعاد قابل توجهی کم شده است.
اما خبر خوب این است که ربات هایی مانند
ربات اینستاگرام کاربر مجازی هنوز فعال است، برنامه نویسان طوری این ربات را طراحی کرده اند که این ربات اینستاگرام صددرصد بدون اکشن بلاکی میباشد برای تهیه ان به سایت کاربر مجازی یا لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

 

  • Sapho 22